Empower yourself at the heart of the energy transition

Landelijke wervingscampagne voor TenneT

01 Intro

Campagne set up

De energietransitie is een zeer actueel thema, mede omdat het een van de grootste uitdagingen van het land is. Om de transitie daadwerkelijk in gang te zetten zijn er mensen nodig. Veel mensen. In deze campagne draait het specifiek om IT’ers, in verschillende rollen als Data Engineer, Java Developer, Technisch Applicatiebeheerder en Testspecialist. De volgende uitdaging is dat IT’ers, schaars zijn. Succesvol werven in een zeer schaarse markt kan maar op één manier: met een onderscheidend concept. Clubgeist riep voor TenneT de #EmpowerYourself campagne in het leven. Een schot in de roos.

Met een onderscheidend concept werven in een zeer schaarse markt.

In het concept is er gekozen om verschillende IT’ers van TenneT aan het woord te laten om te vertellen over wat hun baan nu zo spannend maakt. Wat geeft ze energie en wat zijn de pieken van hun werkweek? Dit doen ze echter niet zomaar in een stoffig kantoor, maar in een veld onder een hoogspanningsmast.

Het creëren van awareness voor een fascinerend beroep.

In een grote landelijke campagne op verschillende social media, Google Display (DPG Media), Jobboards en TenneT’s eigen website laten we Nederland kennismaken met dit fascinerende beroep! Om de IT’ers écht goed te bereiken hebben we naast bovenstaande media ook Reddit ingezet, een welbekende naam onder de doelgroep.

Download onze brochure

Benieuwd wat recruitment marketing voor jouw organisatie kan betekenen? Ontdek in onze brochure hoe we onze visie en strategie kunnen toepassen op jouw vraagstuk, zodat jouw recruitment structureel beter gaat lopen.

Bluewave brochure mockup
02 Het
TenneT
team
Campaign manager

Jente Frints

Campagne Manager

Digital marketer

Sophie Kerstens

Digital Marketeer

Client director Bluewave

Noël Nanulaitta

Client Director

Bluewave doe de scan

Doe de scan

Ontdek in 5 minuten waar je momenteel staat met jouw recruitmentstrategie en krijg direct inzicht in welke onderdelen de kansen liggen.

TU Delft.

Next case study

Read more

tu delft featured image

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan

Deel deze pagina op:

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Email