01 Campagne set up

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met ruim 4.600 medewerkers in meer dan 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grootste automotive bedrijven in de Benelux. Het bedrijf telt meer dan 300 vestigingen in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Nederland. Met 200 vestigingen in Nederland en een groot tekort aan automonteurs ligt hier een prachtige recruitment uitdaging.
Regio.
Heel Nederland.
Doelgroep.
Automonteurs, autoverkopers, service adviseurs, schade reparateurs en staf.
Kanalen.
Snapchat, Facebook & Instagram, Google Search, Indeed, Technicus.nl, Monsterboard, Werkzoeken.nl.
Concept.
Het concept is ontwikkelt door Bluewave in samenwerking met Van Mossel.

Een landelijke snoepwinkel met 28 merken.

Dat is kilometers maken

De automotive industrie. Er is een hoop om te doen. Waar de industrie door wet- en regelgeving steeds rationeler wordt, geld dit niet voor de verkoper of monteur. Voor hen blijft het emotie. Het zijn liefhebbers. Liefhebbers die zich continue moeten blijven ontwikkelen om mee te gaan met de techniek. Bij Van Mossel vinden we een heleboel van deze liefhebbers bij elkaar. Liefhebbers van wel 28 verschillende merken werken elk dag samen als één sterk merk. 

Monteurs en verkopers voor 200 vestigingen door heel het land.

Hiervoor zijn we eerst een conversiegerichte jobmarketing strategie gaan ontwikkelen op verschillende jobboards en google search. Vanuit deze basis zijn we awareness gaan creëren op Facebook, Instagram en Snapchat. We zorgen met deze set up voor een continue instroom op de actuele vacatures van Van Mossel in heel Nederland.

Monteurs en verkopers voor 200 vestigingen door heel het land.

Hiervoor zijn we eerst een conversiegerichte jobmarketing strategie gaan ontwikkelen op verschillende jobboards en google search. Vanuit deze basis zijn we awareness gaan creëren op Facebook, Instagram en Snapchat. We zorgen met deze set up voor een continue instroom op de actuele vacatures van Van Mossel in heel Nederland.

“Samenwerken met Bluewave geeft veel kennis van recruitment, openheid in budgetten en een goede samenwerking met Jente en Jeroen”.

Gerrit van der Maaten – HR Directeur – Van Mossel Automotive Groep

07 Campagne team

Jente Frints
Jente Frints Campagne Manager
Jeroen Joosten
Jeroen Joosten Client Director

Next case study

CASE