01 Campagne set up

De TU Delft is een vooraanstaande technische universiteit. Wereldwijd. Niet alleen voor studenten, maar ook voor docenten. En dit mag gezien worden. Om bij de beste Universitair Docenten en PHD'ers wereldwijd top of mind te blijven ontwikkelde Bluewave een krachtige Employer Brand campagne.
Regio.
Global (Azië, Europa, Noord-Amerika, Australië)
Doelgroep.
Studenten en hoogleraren van de top 25 universiteiten in engineering & architecture.
Kanalen.
LinkedIn, Reddit, Twitter, Google Display, Facebook & Instagram, Newscientist, Academia, Researchgate.
Concept.
Het campagne concept is ontwikkeld door TU Delfts interne marketing afdeling. 

De kracht van online.

In de campagne periode van 6 weken hebben we wereldwijd meer dan 3 mln unieke personen bereikt en 7,5 mln advertentie weergave gegenereerd. De landingspagina van TU Delft is meer dan 5000 keer bezocht. Door de mediamix hebben we zowel startende PHD'ers als ervaren Universitair Docenten weten te bereiken van alle top universiteiten wereldwijd.

De kracht van online.

In de campagne periode van 6 weken hebben we wereldwijd meer dan 3 mln unieke personen bereikt en 7,5 mln advertentie weergave gegenereerd. De landingspagina van TU Delft is meer dan 5000 keer bezocht. Door de mediamix hebben we zowel startende PHD'ers als ervaren Universitair Docenten weten te bereiken van alle top universiteiten wereldwijd.

05 Campagne team

Zeb Bellot
Zeb Bellot Campagne Manager
Noël Nanulaitta
Noël Nanulaitta Client Director

Next case study

CASE