01 Campagne set up

De energietransitie is een zeer actueel thema. Om deze daadwerkelijk in gang te zetten zijn er mensen nodig. Veel mensen. De volgende uitdaging is dat deze mensen, technici, schaars zijn. Succesvol werven in een zeer schaarse markt kan maar op één manier: met een onderscheidend concept. Onze partner Talmark riep voor TenneT de High Voltage Heroes in het leven. Een schot in de roos.
Regio.
Heel Nederland.
Doelgroep.
Techneuten (zonder hoogtevrees).
Kanalen.
Snapchat, Facebook & Instagram, Indeed & Technicus.nl
Concept.
Het concept en de landingspagina zijn ontwikkeld door Talmark.

Met een onderscheidend concept werven in een zeer schaarse markt.

Spannender word het niet

Iedereen kent ze wel, de elektriciteitsmasten die ons hele land verbinden met het elektriciteitsnetwerk. Iedereen kan zich ook wel voorstellen dat het een behoorlijke uitdaging is deze masten operationeel te houden. De technici die dit doen stijgen letterlijk tot grote hoogtes. In de High Voltage Heroes campagne komt dit perfect tot uiting. 

Het creëren van awareness voor een fascinerend beroep.

In een grote landelijke campagne op Facebook & Instagram laten we Nederland kennismaken met dit fascinerende beroep! Om ook jongeren te activeren hebben we de campagne uitgerold op Snapchat. Sponsored Job campagnes op Indeed & Technicus.nl ondersteunen voor extra sollicitaties.

Het creëren van awareness voor een fascinerend beroep.

In een grote landelijke campagne op Facebook & Instagram laten we Nederland kennismaken met dit fascinerende beroep! Om ook jongeren te activeren hebben we de campagne uitgerold op Snapchat. Sponsored Job campagnes op Indeed & Technicus.nl ondersteunen voor extra sollicitaties.

06 Campagne team

Jente Frints
Jente Frints Campagne Manager
Sophie Kerstens
Sophie Kerstens Digital Marketeer
Noël Nanulaitta
Noël Nanulaitta Client Director

Next case study

CASE