01 Campagne set up

Een gokje wagen, dat doen we allemaal wel eens. Bij Holland Casino doen ze niet anders. Ons Nederlandse staatscasino is razend populair. Niet alleen voor bezoekers, maar ook voor medewerkers. Om continue de beste koks, croupiers en obers te werven bedacht Steam een passend concept: Word Floormaster bij Holland Casino!
Regio.
Landelijk (25km rondom de vestigingen van Holland Casino)
Doelgroep.
Bijbaners, parttimers en fulltimers met ervaring of affiniteit in de horeca.
Kanalen.
Snapchat, Digital Out of Home - Basic Fits, Facebook & Instagram, Youtube, Google Search, Indeed, Jobbird, Monsterboard.
Concept.
Het concept en de landingspagina zijn ontwikkeld door SteamTalmark.

We gaan niet gokken.

We hebben een volledig uitgedachte strategie

Met de gekozen mediamix proberen we de doelgroep op verschillende momenten van de dag te bereiken. Zo zijn we op doordeweekse avonden zichtbaar in alle Basic Fits binnen een straal van 25 km om een Holland Casino vestiging. Het concept is volledig vertaald in een gerichte touch, tell, sell strategie waarmee we de doelgroep succesvol leiden naar de baan die bij ze past. Met deze campagne heeft Holland Casino een aanzienlijke stijging in website bezoek, sollicitaties en hires.

Een aansluitende landingspage.

Voor de ultieme ervaring

De aansluitende landingspagina van Talmark fungeert als de ideale landing van de campagne. Vanuit hier kan de doelgroep gericht opzoek naar een passende job en gemakkelijk solliciteren bij Holland Casino.

05 Campagne team

Sophie Kerstens
Sophie Kerstens Digital Marketeer
Zeb Bellot
Zeb Bellot Campagne Manager

Next case study

CASE