01 intro

Faciliteren in een krachtige online strategie.

Facilicom Group is een familiebedrijf, echt Nederlands van oorsprong. Met meer dan 26.000 medewerkers is een uitdaging hun niet snel te groot. In facilitaire dienstverlening en in zorg & welzijn laat Facilicom Group zien hoe je het beste in mensen naar boven haalt. Ze zijn bekend van merken als Trigion, Gom en Incluzio. Samen werken aan een inspirerende leefomgeving voor iedereen, dat is de missie en daar doen we het voor.

Beveiliging, techniek, catering, facility, schoonmaak, zorg.

We doen het allemaal

Een organisatie als Facilicom wil met haar bedrijven door heel Nederland zichtbaar zijn. Dit betekent dat we continu campagnes draaien diverse relevante kanalen, van LinkedIn tot TikTok en van Google Search tot Monsterboard. Wij zorgen constant voor de beste top of mind awareness.

Partnership.

Samen vol in de actie

Als onderdeel van het recruitment team van Facilicom staan we dagelijks met elkaar in contact. We spreken over resultaten, ontwikkelingen in de markt en de behoeftes vanuit de verschillende formules. We werken samen in gedeelde systemen en volgen gezamenlijk performance data vanuit onze op maat ontwikkelde dashboards. 

“Bluewave helpt ons met het opzetten en beheren van onze succesvolle campagnes. Zij nemen veel werk uit handen en denken strategisch met ons mee om onze doelen te behalen.”


Boudewijn Trompert – Senior Recruitment Marketeer – Facilicom Group

07 Het Facilicom team

Jente Frints
Jente Frints Campagne Manager
Sophie Kerstens
Sophie Kerstens Digital Marketeer
Jeroen Joosten
Jeroen Joosten Client Director

Next case study

CASE