01 Campagne set up

De Brandweer bestaat voor 70% uit vrijwilligers. Vrijwilligers die het mooi vinden om bij te dragen aan de locale gemeenschap en die van avontuur houden. Om de aanmeldingen van vrijwilligers te stimuleren in de verschillende gemeenten van de regio Hollands Midden ontwikkelden we, in samenwerking met Steam, een krachtige online campagne.
Regio.
Veiligheidsregio Hollands Midden
Doelgroep.
Iedereen vanaf 18 jaar met interesses als outdoor, avontuur, sport en vrijwilligerswerk.
Kanalen.
Youtube, Facebook, Instagram, Google Display.
Concept.
Het campagne concept is ontwikkeld door SteamTalmark. 

Touch, tell, sell.

Een goed doordachte funnel

De campagnestrategie bestaat uit verschillende fases waarmee we de doelgroep in beweging brengen. We sturen op emotie, het wegnemen van weerleggingen en op het aanmelden voor informatieavonden.

05 Campagne team

Sophie Kerstens
Sophie Kerstens Digital Marketeer
Zeb Bellot
Zeb Bellot Campagne Manager

Next case study

CASE