De arbeidsmarkt is krapper dan ooit. Organisaties trekken alles uit de kast om vacatures te vullen, maar met wisselend succes. Want hoe bereik je talent dat helemaal niet op zoek is naar een nieuwe baan? In deze whitepaper leggen we uit waarom traditionele jobmarketing tekortschiet – en hoe je met een strategische recruitmentaanpak juist meer bereikt, tegen lagere kosten.
Waarom de meeste recruitmentbudgetten verkeerd worden ingezet.
Hoe je het latente talent –
(90% van de markt!) effectief bereikt.
Waarom meer sollicitaties niet meer hires betekent.
Hoe je een duurzame strategie ontwikkelt die werkt – nu én over 6 maanden
In deze whitepaper ontdek je hoe je met een strategische mix van employer branding, doelgroepgerichte campagnes en slimme content het verschil maakt. Minder verspilling van tijd en budget, meer focus op kwaliteit en impact.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.
Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.
Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.
Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.