01 intro

Uw digital specialist.

In employer branding en jobmarketing

Heeft u een wervingsvraagstuk en wilt u hier slim op anticiperen? Een recruitment campagne kan hier uitermate geschikt voor zijn. Wij gaan uw behoefte in kaart brengen en deze vertalen naar een passende online strategie.

02 Onze aanpak

Touch, tell, sell.

Wij brengen talent in beweging

Door de jaren heen hebben wij een unieke methodiek ontwikkeld waarmee wij talent in beweging brengen én converteren. Dit betekent dat wij voor vrijwel elke doelgroep een strategie hebben waarmee wij succesvol kunnen zijn. 

03 Wat we doen

Mediastrategie.
Uw doelgroep bevindt zich online. In het bepalen van de mediastrategie onderzoeken we op welke kanalen wij uw doelgroep het best kunnen bereiken en in beweging kunnen brengen.
Mediaplanning.
De mediastrategie zetten we om in een gedetailleerde mediaplanning. We bepalen wanneer en met welk doel we de verschillende media inzetten om zo de doelgroep te boeien en te binden.
Budgetplan.
Vanuit een heldere businesscase berekenen we hoeveel mediabudget er nodig is om de juiste hoeveelheid sollicitaties te genereren. Hierin zijn we volledig transparant.
Contentplan.
In het contentplan bepalen we welke content we gaan inzetten per kanaal. We bepalen de uitingen waarmee we de doelgroep in beweging gaan brengen.

De ideale mediamix.

Uw gehele campagne onder één dak

Bij Bluewave geloven we in de kracht van de juiste mediamix. We vertalen uw behoefte in een krachtige touch, tell & sell strategie en kiezen hier de geschikte kanalen bij. Als officieel mediapartner van een groot aantal kanalen zijn we volledig in control en kunnen we buitengewoon adequaat schakelen.
Socials.
  • Facebook & Instagram
  • LinkedIn
  • Snapchat
  • TikTok
  • Reddit
  • Twitter
  • En meer
Google Ads.
  • Google Search
  • Google Display
  • Youtube
Jobboards.
  • Indeed
  • Jobbird
  • LinkedIn Jobslots
  • Monsterboard
  • Werkzoeken.nl
  • En meer
Overig.
  • Digital Out of Home
  • DPG Media
  • Mediahuis
  • Spotify
  • Stackoverflow
  • En meer

05 Campagne team

Een dedicated campagne team dat meedoet.

Wij zitten vol in de actie.

Werken met Bluewave betekent dat u werkt met specialisten. U heeft een vast contactpersoon met kennis van recruitment en digital marketing. 

Hoe een concept en online strategie samenkomen.

“De specialisten van Bluewave koppelen realistisch advies over recruitmentcampagnes aan een daadkrachtige uitvoering. Met een juiste mix van mediakanalen weten ze met grote en kleinere budgetten successen te realiseren in vrijwel elke sector. En dat alles in een plezierige samenwerking!”

Robbert Speet - Managing Director - SteamTalmark

07 Data & Analytics

Heldere inzichten.

Met Bluewave Insights

Bij Bluewave geloven we in transparantie. Met Bluewave Insights brengen we werkelijk alle insights in kaart in één overzichtelijk campagne dashboard. Zo weet u op elk moment wat er speelt.

09 Waarvoor we het doen

Facilicom Groep. Boudewijn Trompert - Senior Recruitment Marketeer

“Bluewave helpt ons met het opzetten en beheren van onze succesvolle campagnes. Zij nemen veel werk uit handen en denken strategisch met ons mee om onze doelen te behalen.”

Talmark. Robbert Speet - Managing Director

"De specialisten van Bluewave koppelen realistisch advies over recruitmentcampagnes aan een daadkrachtige uitvoering. Met een juiste mix van mediakanalen weten ze met grote en kleinere budgetten successen te realiseren in vrijwel elke sector. En dat alles in een plezierige samenwerking!"

Albron. Francy Stokman - Manager Recruitment & Mobility

“Fijne open samenwerking waarin afspraken nagekomen worden en actief mee wordt gedacht met betrekking tot verbeteringen en nieuwe kanalen die aansluiten bij de diverse doelgroepen van Albron. Aanrader!”

Van Mossel Automotive. Gerrit van der Maaten - HR Directeur

“Samenwerken met Bluewave geeft veel kennis van recruitment, openheid in budgetten en een goede samenwerking met Jente en Jeroen”

Natwerk. Edgar Kuipers - Head Of Account & Growth

“Team Bluewave speelt altijd heel kort op de bal! Het is snel en prettig schakelen. Er wordt goed meegedacht en, heel belangrijk voor ons, we werken samen toe naar nieuwe innovatieve manieren of opvallende creatieve oplossingen die juist nu het verschil maken. En dat is precies wat er nodig is in de huidige markt en wat de merken waar we gezamenlijk mee werken verdienen.”

BMN. Doriënne Plum - Manager Recruitment

“Resultaatgericht, meedenkend en geen vraag is te gek!”

10 Tijd voor actie?

We gaan graag in gesprek!
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.