00 Inspiratie

GEO als zaklamp in het AI-doolhof
In mijn vorige blog “Je bent zo sterk als je zwakste schakel” besprak ik waarom een robuust…
Lees meer
Je bent zo sterk als je zwakste schakel
Waarom recruitment marketing nú belangrijker is dan ooit. Groot in het nieuws afgelopen week: de val van…
Lees meer
Waarom recruitment lang niet altijd strategisch wordt gezien
Iedere recruitment- of employer branding manager die al een tijdje meeloopt, kent het: recruitment staat nagenoeg nooit…
Lees meer
Hoe AI de toekomst van recruitment marketing verandert
En hoe jij de verwachtingen kan overtreffen. Afgelopen donderdag was ik namens Bluewave aanwezig op het event…
Lees meer
Baas over je advertising: Je recruitment advertenties écht strategisch inzetten
Betaalde recruitment campagnes wordt vaak gezien als een noodzakelijk kwaad. Het kost geld, en als je stopt…
Lees meer
De eeuwige strijd tussen snelheid en strategie in recruitment
Iedere recruitment- of employer branding manager kent het: de constante druk om snel vacatures te vullen. De…
Lees meerKandidaten binden aan je organisatie: zo blijf je top-of-mind
In mijn vorige blog “Game on! Een gemiste kans voor recruitment marketing” stond één vraag centraal: waarom…
Lees meerBluewave wint aanbesteding ProRail voor mediadienstverlening voor recruitment
Na het winnen van de aanbesteding voor de arbeidsmarktcommunicatie, mediastrategie, -advies, -planning en uitvoering gaat Bluewave voor ProRail aan…
Lees meerDruk om snel hires te leveren: Hoe houd je balans tussen korte en lange termijn?
Als employer brand- of recruitment manager sta je vaak in een spagaat. Aan de ene kant werk…
Lees meer