Würth had moeite met het aantrekken van goede kandidaten. De zichtbaarheid op de arbeidsmarkt was beperkt en de kwaliteit van sollicitanten liet te wensen over. Met Bluewave is dit probleem structureel met een full-funnel strategie aangepakt.
“De handelingssnelheid, eigenaarschap en pro-activiteit is wat ik in het verleden miste in samenwerkingen, wat ik wel vind in onze samenwerking. Bluewave denkt ook kritisch mee, is proactief en komt met slimme strategieën, dat werkt erg fijn.”
Volgens Wieke Weert levert het zichtbaarheid én conversie op. Ook is het verschil duidelijk merkbaar sinds de samenwerking met Bluewave. En dat is precies waar Bluewave voor staat: ‘Niet toekijken. Meedoen.’
Benieuwd wat recruitment marketing voor jouw organisatie kan betekenen? Ontdek in onze brochure hoe we onze visie en strategie kunnen toepassen op jouw vraagstuk, zodat jouw recruitment structureel beter gaat lopen.
Ontdek in 5 minuten waar je momenteel staat met jouw recruitmentstrategie en krijg direct inzicht in welke onderdelen de kansen liggen.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.
Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.
Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.
Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.