01 intro

Hoe breng je horecaprofessionals in het gehele land in beweging?

HMSHost Nederland exploiteert diverse horeca locaties door heel Nederland. Je komt ze tegen op Schiphol en Rotterdam The Hague Airport, op treinstations verspreid door het land en in shopping malls zoals Hoog Catharijne, Amsterdam The Style Outlet en in Designer Outlet Roermond. Ze exploiteren bekende brands zoals Burger King, La Place, Starbucks, LEON en Broodzaak maar ook eigen ontwikkelde horecaconcepten zoals The Burger Federation en Bistrot Centraal. Wat maakt ze succesvol? Aandacht voor de medewerkers. Dit maakt ze een Top Employer.

Starbucks, Burger King, Broodzaak & meer.

Horecaprofessionals voor de grootste merken

Op elk station, in elk restaurant, door heel het land. HMShost heeft een behoorlijke uitdaging als het gaat om de bezetting van alle locaties. Met slimme campagnes op kanalen als Indeed, TikTok, Google, Snapchat, Facebook & Instagram proberen we continue op het juiste moment en op de juiste plek zichtbaar te zijn. We sturen constant op kwantiteit en in samenwerking met Harver op de kwaliteit.

Elke dag beter.

Om elke dag mee te doen

Door de hoog fluctuerende behoefte is het van belang dat we snel kunnen schakelen. Door een slimme opzet van campagnes zijn we hiertoe in staat. We werken zeer nauw samen en zijn continu bezig met het optimaliseren van conversies door de gehele funnel beter af te stemmen.

“Bluewave is een innovatieve en transparante Recruitment Marketing partner. Ze zijn flexibel, kijken naar kansen en denken in mogelijkheden”

Melissa Sloetjes – People & Culture Growth Manager – HMSHost

07 Het HMSHost team

Jente Frints
Jente Frints Campagne Manager
Sophie Kerstens
Sophie Kerstens Digital Marketeer
Noël Nanulaitta
Noël Nanulaitta Client Director

Next case study

CASE